Page 314 - INO katalog 2025/26
P. 314

OBCHODNÍ PODMÍNKY


                      Všeobecné obchodní podmínky společnosti INTERPAP Office, s.r.o.,
                               Na Hrázi 110/15, 405 02 Děčín – Děčín VIII, IČO: 250 13 483, DIČ CZ 25013 483
   Papír

         I. Obecná ustanovení:                                    b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
         1. Všeobecné obchodní podmínky (VOP) upravují práva a povinnosti společnosti INTERPAP Office, s.r.o. (prodávajícího)   c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
          a odběratele (kupujícího) při objednání a dodání zboží, při jeho úhradě a řešení případných reklamací obchodního   d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití;
          zboží sortimentu společnosti INTERPAP Office, s.r.o.    stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž
                                                                  měl z použití věci prospěch.
         2. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro všechny odběratele (kupující) od společnosti INTERPAP Office,
          s.r.o., tj. pro fyzické a právnické osoby které vstoupily do vztahu se společností INTERPAP Office, s.r.o. prostřednictvím   3.6 Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy
          objednávky zboží (čl. II VOP). Odběratel (kupující) je dále v textu VOP označen též jako zákazník.  VIII. Zvláštní ustanovení VOP  - tento článek platí pouze pro spotřebitele, pro B2C segment (soukromé osoby)
         3. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou zveřejněny v katalogu a dále na webových stránkách společnosti INTERPAP   1. Je-li zákazníkem společnosti INTERPAP Office, s.r.o. spotřebitel (dle ust. § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
          Office, s.r.o.  - www.ino.cz. Společnost  INTERPAP Office, s.r.o. si  vyhrazuje právo tyto všeobecné obchodní podmínky   zákoník), použijí se na vztah  mezi INTERPAP Office, s.r.o. a zákazníkem také ustanovení tohoto článku VIII VOP.
   Doplňky k PC
          měnit, přičemž změna je zveřejněna na uvedených webových stránkách nejméně 15 dnů předem.  Všeobecné   2. Poučení spotřebitele o právu na odstoupení od smlouvy:
          obchodní podmínky, které pozbyly účinnosti jsou přístupné na uvedených webových stránkách po dobu 6 měsíců
          od pozbytí jejich účinnosti v sekci „Obchodní podmínky“  Právo odstoupit od smlouvy
         4. Další vztahy mezi společností INTERPAP Office, s.r.o. a odběratelem, které nejsou těmito všeobecnými obchodními   2.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu.
          podmínkami upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů.    2.2 „Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů následujících po dni, kdy Vy nebo Vámi určená
         II. Objednávka zboží:                                    třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.
         1. Objednávka může být společnosti INTERPAP Office, s.r.o. učiněna:    2.3 „Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat
          a) - písemnou formou (poštou, emailem, faxem, případně obchodním zástupcem společnosti  INTERPAP Office, s.r.o.)   INTERPAP Office, s.r.o., telefon 800 100 796, e-mailová adresa obchod@ino.cz, formou jednostranného právního
          c) - datovým souborem generovaným z elektronického katalogu   jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních sužeb nebo e-mailem). Můžete
          d) - objednávkou z internetového obchodu na adrese www.ino.cz  použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
          e) - telefonicky prostřednictvím centra zákaznické podpory INTERPAP Office, s.r.o.   2.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje| odeslat odstoupení od smlouvy před
   Psaní a rýsování
         2. Objednávka zákazníka musí obsahovat:                  uplynutím příslušné lhůty.
          a) - název právnické osoby nebo jméno a příjmení fyzické osoby, sídlo nebo bydliště, IČO, DIČ, kontakt (telefon, fax,   Důsledky odstoupení od smlouvy
           emailovou adresu).
          b) - číslo položky objednávaného zboží podle katalogu a upřesnění jeho popisu    2.5 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy
                                                                  nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů
          c) - množství objednávaného zboží                       na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než
          d) - adresu místa dodání zboží. V případě neuvedení této adresy bude za místo dodání   nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek,
          považována adresa sídla, resp. bydliště zákazníka.      který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám
          e) - čas dodání zboží,                                  tím nevzniknou další náklady.
   Archivace
          f) - jméno zodpovědné osoby k převzetí zboží a její kontaktní údaje. Není-li  tento údaj uveden, zboží může převzít
           kterákoliv osoba odběratele, která převzetí potvrdí svým podpisem a otiskem razítka zákazníka.      Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co
         3. Nebude-li objednávka obsahovat předchozí náležitosti, je neúplná, s výjimkou údaje pod písm. e) předcházejícího   nastane dříve.
          odstavce, v takovém případě platí pro čas dodání zboží ustanovení  čl. VI. odst. 2. těchto podmínek.  Zájmem   2.6 Převzetí zboží     |
          společnosti  INTERPAP Office, s.r.o. je kontaktovat odběratele a získat úplné údaje.     Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět
         4. Po doručení objednávky, resp. po jejím upřesnění, společnost INTERPAP Office, s.r.o. zahájí její kompletaci. S   nebo je předejte na adrese INTERPAP Office, s.r.o., Na Hrázi 110/15, 402 05  Děčín - Děčín VIII. Lhůta se považuje za
          případnými odchylkami od obsahu plnění, termínu dodání, apod. neprodleně obeznámí odběratele a dohodne   zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
          podmínky plnění. Prodávající vylučuje přijetí své nabídky s dodatkem nebo odchylkou a vyhrazuje si ke schválení i   2.7 Náklady spojené s vrácením zboží
          takový dodatek nebo takovou odchylku, které podstatně nemění podmínky nabídky.      Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.
         III. Kupní cena zboží                                  2.8 Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
         1. Kupní cena zboží je určena dle aktuálních cen společnosti INTERPAP Office, s.r.o.  V případě uzavření písemné kupní      Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je
          smlouvy je kupní cena specifikována dle smluvních ujednání v kupní smlouvě.   nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
   Sešívače a děrovače
         2. Kupní cena zboží je zveřejněna na webových stránkách společnosti INTERPAP Office, s.r.o. na adrese www.ino.cz. v   3. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:
          části pro objednání zboží (e-shop), a to u každého jednotlivého druhu zboží (produktu). Ceny jsou uvedeny bez DPH;
          k těmto cena je proto následně připočtena DPH dle obecně závazných právních předpisů.      (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
         IV. Uzavření kupní smlouvy
         1. Kupní smlouva je uzavřena v případě objednávky z internetového obchodu potvrzující e-mailovou zprávou, v případě   Oznámení o odstoupení od smlouvy
          telefonické objednávky jejím telefonickým potvrzením, v případě faxové objednávky telefonickým potvrzením a v   Adresát
          případě uzavření písemné kupní smlouvy oboustranným podpisem této písemné kupní smlouvy. V případě, že je   INTERPAP Office, s.r.o., Na Hrázi 110/15, 402 05  Děčín VIII
          mezi INTERPAP Office, s.r.o. a odběratelem uzavřena písemná kupní smlouva, mají přednost ujednání v této písemné
          kupní smlouvě před ustanoveními těchto podmínek.
   Lepení a korekce
         V. Splatnost kupní ceny a platební podmínky            Oznamuji/oznamujeme *), že tímto odstupuji/odstupujeme *) od smlouvy o nákupu tohoto zboží *
         1. Odběratel je povinen uhradit kupní cenu za dodané zboží bezhotovostním převodem na účet společnosti INTERPAP   ………………………………………………………………………..
          Office, s.r.o. dle daňového dokladu, popř. hotovostní platbou  při  předání zboží. Splatnost kupní ceny je vždy
          uvedena na daňovém dokladu, který je vystaven společností INTERPAP Office, s.r.o.   Datum objednání *)/datum obdržení *) ……………………………………
         2. V případě bezhotovostního převodu se kupní cena považuje za uhrazenou okamžikem prokazatelného připsání
          příslušné částky na účet společnosti INTERPAP Office, s.r.o. Ten je vždy uveden na daňovém dokladu. Za doklad
          o platbě v hotovosti je považován příjmový doklad vystavený odběrateli společností INTERPAP Office, s.r.o. nebo   Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů …………………………………………
          výdajový pokladní doklad vystavený odběratelem, a převzetí částky je potvrzeno společností INTERPAP Office, s.r.o.
   Prezentace
         3. Úpravy platebních podmínek mimo rámec všeobecných obchodních podmínek jsou písemně uvedeny v kupní   Adresa spotřebitele/spotřebitelů
          smlouvě uzavřené mezi společností INTERPAP Office, s.r.o. a odběratelem.
         4. Při trvajícím a opakovaném prodlení s placením kupní ceny odběratelem má společnost INTERPAP Office, s.r.o. právo   Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
          požadovat hotovostní úhradu za další dodávky zboží nebo zálohovou platbu předem, a dále má právo odmítnout
          další dodávky zboží do úplné úhrady všech předchozích dlužných částek.
         VI. Dodání zboží                                       ……………………………………
         1. Společnost INTERPAP Office, s.r.o. hradí náklady spojené s dodáním zboží. Děje se tak na základě dopravních dispozic
          uvedených v  objednávce  odběratele.  Je-li  celková  cena dodávaného  zboží nižší než 1990 Kč bez DPH, účtuje   Datum …………………………………….
          společnost INTERPAP Office, s.r.o. částku 129 Kč bez DPH, jako příplatek na dopravu a realizaci zakázky malého
          rozsahu.                                              4. Práva z vadného plnění a ze záruky:
         2.  V případě, že je zboží odběrateli zasíláno hotově na dobírku, je cena doběrečného stanovena na 40 Kč bez DPH.  4.1 Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od
   Kancelářské doplňky
         3. Zboží je obvykle odběrateli dodáno nejpozději do 2 pracovních dní. To platí v případě, že objednávka je společnosti   převzetí.
          INTERPAP Office, s.r.o. doručena do 14.00 hodin v pracovním dni. Obsahuje-li objednávka zboží, které není uvedeno   Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními
          v katalogu, řídí se termín dodání  dohodou dle charakteru zboží.    předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
         4.  Zboží dodané společností INTERPAP Office, s.r.o. je specifikováno v přiloženém dodacím listě. Odběratel je povinen   4.2 Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v
          zkontrolovat neporušenost přepravních obalů a  dodací list potvrdit podpisem odpovědné osoby a razítkem (čl.II, odst.2,
          písm.f) K podpisu odpovědné osoby musí být uvedeno jméno této osoby hůlkovým písmem.   době, kdy kupující věc převzal,
                                                                  a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce
         5. V okamžiku převzetí zboží přechází na odběratele nebezpečí vzniku škody na zboží.   popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
         6. Odběrateli je společností  INTERPAP Office, s.r.o. vystaven daňový doklad  -  faktura. Ta  je předána:  b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
   Občerstvení
          a) společně se zbožím a s dodacím listem nebo           c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno
          b) poštou nebo                                           podle smluveného vzorku nebo předlohy,
          c) elektronicky                                         d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
          dle dohody mezi společností INTERPAP Office, s.r.o. a zákazníkem.  e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
         7. Případné chybné údaje na faktuře je odběratel povinen reklamovat písemnou formou nejpozději do 5 pracovních   4.3 Nemá-li věc vlastnosti stanovené v předchozím odst. 4.2, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad,
          dnů od obdržení faktury; v písemné reklamaci uvede chybné údaje či nesrovnalosti. Je-li tato reklamace oprávněná,   pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující
          společnost INTERPAP Office, s.r.o. vzniklý nedostatek obratem odstraní a novou fakturu dodá odběrateli.    požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady
         VII. Reklamace a záruční doba                            neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
         1. Odběratel je povinen si při převzetí zboží zkontrolovat expediční obaly a  zboží. Nesprávné množství a zjevné vady      Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc
                                                                  řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo
   Drogerie
          zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 5 pracovních dní od převzetí   od smlouvy odstoupit.
          zboží. V reklamaci je odběratel povinen vady popsat, popřípadě uvést, jak se projevují.  Reklamaci může odběratel
          vyplnit také ve formuláři na stránkách www.ino.cz.       Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti
         2. Na dodávané zboží je odběrateli poskytnuta záruční doba stanovená zákonem. Na vybrané druhy zboží je   nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu
                                                                  prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající
          poskytována delší záruční doba. Individuální záruční doba je vždy uvedena u popisu konkrétního zboží v části pro   nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
          objednání zboží (e-shop), a to u každého jednotlivého druhu zboží (produktu).
         3. Práva kupujícího z vadného plnění                   4.4 Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo
                                                                  pokud kupující vadu sám způsobil.
         3.1. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo  4.5 Práva z vady se uplatňují u INTERPAP Office, s.r.o..
          a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
   Balení
          b) na odstranění vady opravou věci,                      Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i
          c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo               provedení opravy a dobu jejího trvání.
          d) odstoupit od smlouvy.                              4.6 Záruka za jakost
            Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení
          vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu      Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že
                                                                  si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v
          vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu,
          že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od   reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci.
          smlouvy odstoupit.                                       Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa
         Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva podle 4.2   určení.
         3.2 Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou      Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost.
                                                                  To neplatí, způsobil-li vadu prodávající.
          slevu z kupní ceny.
   Kreativita
          Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co      Pro oznámení vady, na kterou se vztahuje záruka, a pro uplatnění práva z vadného plnění platí obdobně ustanovení
                                                                  odst. 4.5
          chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním
          nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.  5. Pokud v této části VIII. není uvedeno jinak, vztahují se ostatní ustanovení VOP i na spotřebitele.
          Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní   IX. Závěrečná ustanovení
          ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.  1. Ostatní blíže nespecifikované práva a povinnosti obou smluvních stran se řídí příslušnými obecně závaznými
         3.3 Do odstranění vady nemusí kupující platit část kupní ceny odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.  právními předpisy.
         3.4 Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti od 1.1.2025
         3.5 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém
          ji obdržel. To neplatí,                                                                            V Děčíně, 1.1.2025
   Nábytek
          a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
   strany zadní_2024.indd   6                                                                                    22.01.2025   16:54:53
   309   310   311   312   313   314   315   316